یک برنامه یک آموزش

آموزش امروز را اختصاص به یک برنامه  که ممکن است بسیاری از دوستان به دنبال آن سراسر دهکده جهانی را گشته باشند میپردازیم .

 اگه نظر بدهید معرفی میکنم: Name programs

کار این برنامه همانگونه که از نامش پیداست پوشه های شمارااز دستبرد توسط دیگر کاربران وحتی پاک شدن نابجا حفظ میکند.امکانات این برنامه عبارتند از:

1-امکان پسورد گذاری بر روی پوشه

2-امکان hidden کردن پوشه به طریقی که حتی serch ویندوز هم نتواند آنرا بیابد.

3-پاک کردن برنامه از لیست add or remove programs که داخل control panel

قرار دارد.وامکان مخفی کردن پوشه برنامه در پوشه program file

3- امکان بستن تمامی مشخصات برنامه در registry

4-امکان قفل کردن برنامه در task manager(ctrl+Alt+deleteسه کلید)بطوری که نتوان برنامه را بست.

5- امکان تنظیم قرارگرفتن آیکون برنامه در taskbar در هنگامی که برنامه پوشه را از حالت قفل خارج کرده است.

6-امکان قفل کردن وبستن help برنامه

7-امکان پاک کردن برنامه از system history lists

8-امکان تنظیم برنامه (در هنگامی که برنامه باید پوشه را با پسورد حفاظت کند)برای نمایش کادر پاسورد در هنگام کلیک بر روی folder یا نشان دادن پیغام خطا به کاربر

9-امکان تعریف کلید میان بر برای برنامه مثلا(Ctrl+shift+a)

10-در هنگامی که پوشه پسورد گذاری میشود, به دلیل نمایش پوشه,برنامه پوشه را empty نشان میدهد وهرکس به گمان این که پوشه خالی است به آن شک نمی کند.

11-در هنگام defragment کردن درایوی, که پوشه درآن قرار دارد پوشه به دلیل اینکه ویندوز قادر به خواندن آن نیست پوشه را خالی فرض میکند.مثلا اگر شما در روی درایو فقط یک پوشه فیلم وعکس داشته باشید وپوشه رابوسیله برنامه مخفی کنید,ویندوز فضای خالی دیسک را100% میزند.

12-هنگامی که برنامه به هر طریقی مشکل پیدا کند ویا از روی هارد  پاک شود پوشه قفل خواهد ماند وشما میتوانید با نصب مجدد برنامه(در هنگام نصب پاسورد قبل را ازشما خواهد پرسید)پوشه را از قید برنامه خارج کنید.

13-امکان قفل کردن پوشه در حالتی که ویندوز در حالت"Safe Mode"بالا می آید.

14-امکان استارت خوردن اتوماتیک برنامه در هر بار که ویندوز بالا میاید (حتی اگر جلوی استارت برنامه را از داخل msconfig بگیریم وحتی اگه شما یادتون بره پوشه را قفل کنید هر بار که کامپیوتر restart میشه این کار بصورت اتوماتیک انجام میشه)

15-امکان گذاشتن پاسورد بر روی پوشه تا 30 حرف برای آدم های خیلی محتات مثل من...

17-دیگه از این هم بهتر که اگر دیسک  Formatبشه اطلا عات شما مثل روز اول سر جای اولش است.میپرسید چرا ؟!!جواب شما این است که وقتی پوشه قفل است ویندوز نمیتونه پوشه را پیدا کند و فضای مربوط به پوشه را نادیده میگیرد.

18- استفاده از تمامی این امکانات در کمتر از 30 ثانیه وبا تیک زدن در جلوی یک گزینه

19- محیطی ساده در حدی که یک آدم مبتدی هم که مقداری کمی انگلیسی هم بلد باشه میتونه با آن کار کنه.

20- ونکته آخراین است که میخوام خیالتون را راحت کنم من خودم شخصا یک آدم محتات هستم واز این برنامه کاملا راضی هستم ومطمئا باشید که ایرادهای این برنامه را هم میدونم ولی ایرادهای آن اصلا خطر ناک نیستند...

اگر سوالی در باره این برنامه داشتید با من تماس بگیرید خوشحال میشم کمکتون بکنم..

خسته شدم..!!نظر یادتون نره من همه این مطلب را برای شما تهیه وتدوین کردم پس حقم را بدهید.اگر 10 تا,فقط 10 تانظر آمد پایین این یادداشت من لینک برنامه وآموزش برنامه را داخل وبلاگ قرار میدهم..انتظار زیادی است؟؟!!

               

                                                    موفق وپیروز باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد